shoppingtour

2013-05-11 / 22:56:08 / foto - saker
Hej! Jag har haft ganska fullt upp de senaste dagarna, haha. I tordags var jag till Sverige med mamma och shoppade, detta + underkläder hittade jag! Nöjd är jag i alla fall! :) Igår hoppade vi på ridningen, och det var roligare än förväntat. Har aldrig riktigt gillat hoppning, men efter gårdagens pass så blev jag allt mer säker på hoppningen. Nästa vecka är sista slutspurten. Två prov och två förhör (som vi får ha ist för ett prov) Efter det så kommer det vara så himla skööönt! Sen är det bara några veckor till avslutningen! Shiiit.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart har du köpt de ur snygga skorna?

2013-05-21 @ 20:02:38
URL: http://heaventhirteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback