it's just summer

2013-06-30 / 14:27:01 / foto - natur
Hej! Ska först säga förlåt för att uppdateringen har sugit den senaste veckan. Jag har ju spelat teater varje dag och så. Sen kan jag skylla på att jag inte tagit nå nya bilder, men nu har jag lite bilder från midsommar iaf.
Idag har vi sista föreställningen också! :) Det har varit riktigt roligt att spela på Kastelholm! Och gruppen är så härlig :)
I förrgår och igår var jag men några brudar i Geta och myste! 
Imorgon ska jag till Helsingfors och stannar där i 3 dagar, så då blir det nog ingen uppdatering, hehe. Men ha det så fint alla!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder! :)

2013-07-04 @ 11:44:45
URL: http://www.charma.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback