new kisseeh

2012-09-08 / 18:34:36 / foto - djur
gammal bild, ny redigering.
Ni skulle bara veta va lycklig jag är idag. När jag berättar varför kommer alla bah: "HAHHA" typ :p Nejmen jag är så himla stolt över mig själv! Jo, jag var och red idag som vanligt. Vi hade hoppning och jag hoppade med Danne. Efter förra veckan som gick bra, så var jag ändå ganska lugn. Vi hoppade kombinationer. Första kombinationen bara hoppade jag flera gånger om medans Ullan höjde. Den stannade på 85 cm, vilken är ganska bra för att vara jag. Sen skulle vi hoppa fem och en halvan. Där bara fortatte och fortsatte jag hoppa medan hon höjde igen då. Sista gången hon höjde, såg det verkligen högt ut, men jag sket i det och bara kom på. Sagt och gjort, jag hade hoppat 1 meter! Shit asså, jag kan knappt tro det själv x) haha, ful orsak att vara glad, men så är det :) Alla i gruppen hoppade åtminståne 90 cm iaf, så det gick ganska bra för oss idag :) jaja. imorgon ska jag på kusinens konfirmation. Så jag tar nattbåten och kommer hem klockan 2 på natten imorgon :( men skönt att iaf börja 9 på måndag :) Ny design på bloggen oxå :) Vet inte om headern är tillfällig eller int. får se :) nu blev det äntligen ett långt inlägg! det var ett tag sedan sist. ha det bra, puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback