alice 15.09

2012-09-15 / 19:49:57 / foto - hästar
heej! :D Gårdagens skoldag var faktiskt riktigt mysig. Jag vet inte vad det var, men det var faktiskt nästan kul att gå i skolan då :D Haha! Idag hade vi serpentiner på ridningen. När vi först var i vänster varv gick Alice fint i form och var hur duktig som helst. Men goosh va trött man blev att att rida, så sen när vi skulle vara i andra varvet var jag så trött så jag slarvade asmycket. Men är nöjd över Alice :) (Bilden från när jag tävlade med Alice) När jag kom hem från ridningen var jag helt slut och utmattad. Fast det var antagligen för att jag nu har lite feber och lite ont i halsen.. :P Har massor med läxor tills på måndag som borde göras ^^ hihi, men det orkar man ju inte med!! HAHA, hejdååå! :)

Kommentarer
Postat av: alice

Åhh du har en jättefin blogg kira!!
vi saknar er meeed,såg din kommentar. Puss<3

2012-09-16 @ 10:28:30
URL: http://esteraliceviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback