midsommar i torquay!

2012-10-08 / 21:15:27 / foto - människor
Midsommar i Torquay! ♥ Det blev vattenkrig och jordgubbsät med fina ♥ SaknarT!!
Halloj! Ganska skön dag idag! satt nästan på varenda timme med musik i öronen och bara jobbade. Så skönt så! Vart på innebany nu ikväll, vilken var så jäkla skönt! Nu när innebandyn först börjat nu (eller förra veckan då) så förstår jag hur mycket jag har saknat det. Älskar verkligen känslan när man springer runt på planen, passar, skjuter mål, you name it. Den är verkligen obeskrivlig. Kärlek ♥ Nu ska jag försöka med matten som jag för en gång skull inte fattar något av. hehe. Sen blire sooov, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Melinda

du kan ta det! :)

2012-10-08 @ 22:33:12
URL: http://www.dyingtobereborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback