praodag 1!

2012-11-19 / 21:36:31 / övrigt
Ojojoj säger jag bara. Härlig dag alltså! Det började med att jag och Signe kom dit (till dagiset alltså) och jag fick veta att jag skulle vara med de små. Som är 2-3år?! Haha. Jag stod i typ en timme och gav fart åt en grabb som verkligen ville fortsätta gunga. Prata kunde han oxå göra. Han gillade att kolla på Doktor Mugg.. Aja, sen gick vi in, och jag slapp byta blöjor (♥). Sen så lekte jag lite med barnen. Det var ganska awkward stämning när jag inte riktigt visste vad jag skulle göra.. Sen när barnen skulle sova, (vissa sov i typ 3 timmar?!) så fick jag sitta och sy en pepparkaksgubbe? aja, visst! Vi maten fick jag oxå bre lite smörgåsar. Men dagen i sig var verkligen kul! Det var längesen jag var bland så små barn. De är verkligen URgulliga! :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback