lovelovelove

2012-11-11 / 01:46:40 / övrigt
Idag (igår) var jag och red då. Vi skulle ha markarbete och jag blev så lättad när jag fick Nisse, eftersom jag inte är så mycket för hoppning och kan tycka att det är lite läskigt.. Danne är jag ju trygg med, men sen när det kommer till typ Samson som jag fallit av på hoppning så blir det ju lite annat. Och Nisse är ju grymt snäll, så det var lugnt. Det sista provet för perioden (Okej, ett litet matteprov kvar, men det räknas inte!) är nu skrivet. Det var geografiprovet, och det gick stört bra. Vad jag kände då alltså. Det var t.ex. en 10 poängsfråga, och där vet man ju aldrig hur många poäng man får och så, men jag vet bara 1 sak som jag glömde. Så det blir nog helt br vitsord på det provet. Just nu sitter jag ensam hemma och överväger att gå och lägga mig.. Har just ritat av Lana Del Rey, så det kommer bild senare :) ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback