some icecream

2012-05-12 / 22:48:09 / foto - ätbart


awesome med lite glass!
Hejhej! Inte sådär superdag om man säger så. Vi hade hoppning på ridningen, jag hade Pola. Hon vägrade iprincip hela tiden. Sen när hon valde att hoppa, så gjorde hon sina kända helikopterhopp, som gjorde att jag inte kunde sitta kvar, så jag flög och slog benet. Sen så ville hon stanna mitt i studsen, så jag flög, än en gång, och tappade andan och fick ont i ryggen. Awesome! Not. Mitt knä var uppsvullet när jag kom hem, så satt med en påse frysta jordgubbar på knäet efter duschen. Ojojoj. Borde ha dammsugit huset idag, men det gick ju fan inga, när man har ont i ryggen och i knäet. Måste oxå till kyrkan imorgon, men ORKAR VERKLIGEN INTEEEEEEEEEEEE! ÅÅÅÅH, hejdå och godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback