jak e snyk

2012-05-21 / 20:21:36 / foto - saker

Helt out of season bild, och visad. Men tycker bara det är så grymt snyggt att sitta där!
Heej! Dagen blev bättre än förväntat. Boboll på gympan, vilket är skoj. Sen lite chill fysik och finska. Och religionen var aschill. Sen fick jag gå hem. Behövde inte gå på stafetträningen, eftersom jag ändå måste ha gått tidigare. Sen till stallet för att ha markarbete. Fick Flugan! :D Det var askul att rida honom! Senast jag gjorde det föll jag av xD HAHAH. Men det gick super i alla fall. Och nu är det då bara biologin.. Som jag kommar sumpa otroligt mycket på imorgon.. Heheh.. Jaja, har ändå så bra betyg (YEEH, SKRYTARN! säger du..) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback