iPhonemania

2012-05-09 / 21:17:03 / foto - saker

Halloj. Gud vilken skön dag! Potatis och purjolökssoppa på hk'n, med morotsscones. Asgott! Inte lika god äppelkaka till efterrätt.. Men gick väl å äta. Sen bara syslöjd. Jag och Signe är snart klara med våra babydräkter :D Dom bli supergulliga! Sen åkte jag till gymmet med Signe, Jannica och Nora. Sen gick jag i duschen när jag hade kommit hem. Sen har jag ju bara chillat hela dagen, och ÄNTLIGEN städat mitt skrivbord. Så JÄKLA skönt det är efteråt! Och justdet! Det där med språkresan. Jag och Signe skulle egentligen åkt 2 veckor, men den kursen fanns tydligen inte sedan (hurfan kunde vi boka den då?) men iaf. Så nu ska vi dit i 3 veckor istället!! :D How awesome is that? Aja, nu ska jag öva franska och finska. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback