favorit i repris

2012-05-20 / 20:01:59 / foto - natur

Gud vad jag tycker om denna bild. Fast den är asgammal ♥
Hejhej. Sorry för URUSEL uppdatering.. Har inte orkat helt enkelt. Idag var jag för en gångs skull till kyrkan. Var lika långtråkigt som vanligt ^^ Igår var det ju ridning. Vi hade hoppning, och jag hade egentligen måsta hoppa Pola igen (som jag föll av 2 ggr förra veckan). Men eftersom inte Wilma var där, så fick jag ta Parking istället! Fatta va glad jag blev då alltså! Och det gick ju oxå superbra, han hoppar ju allt så ^^ Ska rida in imorgon och på tisdag.. HAHA. Stafetträning imorgon, och plugga biologiprov. Som jag redan nu försöker plugga på, men det går inte så bra. Har bara läst 3 kapitel av 9.. :$ Ska nu försöka plugga lite till, innan jag går och lägger mig! Godnatt! :}

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; travbanan!

2012-05-20 @ 20:33:33
URL: http://erin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback