i'm a 90's kid.

2012-03-12 / 20:47:36 / foto - övrigt
Hej! Första skoldagen för mig pålänge idag. Och min födelsedag tillpåköpet! :) 15 år är kärringen nu. Haha. Vi hade skrinning på idrotten idag, och oj va sexiga vi va i hockeybyxor och benskydd! Sen var det de första fysiktimmarna för hela åttan, dom var väl kul. Folk stod på borden och sjöng för mig ^^ Hihi. Jag skulle åka på damträning som vanligt på måndagar, men damerna hade tydligen slutat för säsongen? Okej lixsom, så jag och Iris tränade med pojkarna istället, för dom hade träning samtidigt :) Det var lite oseriöst, men det var nog ändå kul. Har massa finskaord tills imorgon, och kan inte så många precis.. Sen har vi biologiläxa som jag inte behöver gå in på vad det handlar om xD HAHA. Aja, puss!

Kommentarer
Postat av: SANDRAFOTAR

fin blogg!

2012-03-13 @ 16:08:23
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback