ice cream for the win!

2012-03-20 / 17:49:09 / foto - ätbart
Vi fick betygen idag. Är ganska nöjd :) Eller det BORDE jag ju vara, haha, men jo, eftersom jag fick 2 tior! :D Och i medeltal 9.. x) Haha. Omg lixom.. Lååångtråkig dag. Fast efter maten såg vi slutet på en film på finskan + fick betygen. Sen dubbeltimme film istället för dubbeltimme biologi, eftersom herr Rickard var sjuk. NAJJJJS! Jörgen såg med oss första timmen. Sen Susanne. Och sista timmen skulle vi tydligen välja om vi ville ha syslöjd eller träslöjd i nian.. oj, det var svårt att välja, verkligen. Men jag och Signe valde till sista träslöjd :) Det blir nog bra. Blir väl nästan bara killar, men det gör ju inget ^^

Kommentarer
Postat av: siri

kollar på cuevana.tv ! :D är jättebra där, finns massa serier, filmer osv - och allt kommer ut typ samma dag som i usa :) finns inte med svensk, men engelsk text där!

och glömde svara på din förra kommentar (sry hehe!), hahah - tror det där var från sjuan, åttan (?) ngn ggn när man gjorde namn projekt i svenskan, och antar att någon kompis ville skoja med mig .. :'D men kul att du såg det haha!

2012-03-20 @ 21:18:33
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback