first bikeride this year!

2012-03-21 / 20:41:39 / foto - människor
Jag har inte tagit denna bild!!! Den är oxå skitgammal, därför ser människorna annorlunda ut idag, för de som ser vilka det är ^^
Heej! Första cykelturen iår! Pumpade däck oxå, så jäkla skönt det var :) Hk idag, det var skoj, lite råddigt i min grupp... menmen. Jag fick diska och fixa massa tråkiga saker.. Blää. Sen syslöjd, var väl helt okej. Sen hade vi boksamtal på svenskan, eller jag lyssnade på de andras boksamtal, för jag ska ha mitt imorgon. Sen fick vi tillbaka "Boken om mig". Jag fick nästan vitsord 11 i det XD HAHAHA! Jag och Signe ska cykla till innebandyn imorgon, har inte gjort det på ett halvår typ! Skönt ska det bli det oxå :)

Kommentarer
Postat av: BEEEECCI

NAAAW, vad söta vi var i 6an hihi :D

2012-03-22 @ 19:47:06
URL: http://rebeccahusell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback