squirrle

2012-07-08 / 18:40:47 / foto - djur
Så söta ekorrar vi såg i Totnes :)
Hejhej! Är på stugan nu, har varit här sen i fredags. Det är så himla skönt att vara här, inte behöva göra något alls. Men man har ingen tv att titta på, så det känns inte som att man bara sitter inne alla dagar. Kommer antagligen vara i Finland andra halvan av Rock Off, vilket suger.. Men får väl bara gilla läget.. Sen är det ju konfaläger och konfirmationen. Sen börjar ju skolan?! Sommaren har gått fort (nog för att den inte alls är slut ännu, men ändå). Antagligen för att jag var i England i 3 veckor, fast det kändes som 1 vecka. Kan inte tänka mig att jag sen ska börja nian. Känns ju bra, för man får vara äldst i skolan, men jag vill inte sluta högstadiet.. Det är nånting i mig som inte vill bli stor ^^ Haha, ne men det blir nog bra med lusse (OM JAG KOMMER IN DÄR XD) och mina fortsatta studier :) Nu blev det fint framtidssnack, men ha det bra!! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygga bilder Kira! :)

2012-07-11 @ 21:15:55
Postat av: Matilda

Tack vad glad jag blir :) du är också jätteduktig på att fota och rita!

Jag var på lägrena som fritidsledare, höll lite kvällsaktiviteter och så, sen hjälpte jag till i stallet och sov med barnen så att allt gick rätt till :)

2012-07-14 @ 00:59:10
URL: http://quarnstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback