hemma, aa aaaa!

2012-07-03 / 18:21:08 / foto - övrigt
Hejsan allihopa! Kira is back on track! Yeaaah! Haha, nejmen de tre veckorna jag var i Torquay har verkligen varit de bästa hittils! Fått så sjuuukt mycket nya vänner, och inte bara svenskar, utan oxå italienare! :D Men min dator är verkligen helt stööööört tröööööög så jag kan knappt blogga på den, vet inte vad jag ska göra åt det... Hoppas på att få en ny i konfirmationspresent xD HAHH, låter som att jag är äckligt bortskämd, men nej, det är jag inte... Men nu är det härligt med sommarlov, nog för att jag haft det ett tag, men nu får jag iaf sova hur länge jag vill :) SÅÅÅ awesome! Kommer kanske bilder från Torquay när jag har lagt in dom på datorn och om jag kan ladda upp dem här.. såå, håll utkik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback