sunset of åland

2012-01-20 / 21:42:16 / foto - natur
Hej hörni, sorry att jag alltid bloggar så sent :( Men jaja. Historiaprovet avklarat! (Bara ett till på alla ♥-ans dag Dx) trodde det gick bra. Tills jag förstod att jag har väl högst 1 rätt på 8poängsfrågan. 40 poäng allt som allt på provet. Kommer väl ha sisådär hälften rätt ^^ haha. ojojoj. Mattediagnos hade vi oxå, vilket var superlätt! Jadå. Ja, jag har redan berättat vad som händer imorgon såatt.. godnatt! :) HAHA, DET RIMMA!!!!!!!!! omg..

Kommentarer
Postat av: Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

Vinnaren av ett valfritt iPhone skal är nu uppe på bloggen! Vann du inte? Tack för att du var med iallafall! Glöm inte att jag har en till tävling på gång i bloggen där jag lottar ut 8 st Suit of Sweden, kika under kategorin Tävlingar så kommer du att hitta tävlingen.



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-ett-iphone-skal.html#comment

2012-01-21 @ 15:07:52
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback