september is the past

2012-01-26 / 16:34:30 / foto - människor
september från rockof. tagen med min gamla kamera.
Hejhej! Skolan började med ett alltför långt matteprov, som inte många hann göra klart. Men jag hann, även fast jag kutade igenom de sista uppgifterna, så hann jag i alla fall. Sen var det chilltimmar. Hade varken på franskan eller finskan våra vanliga lärare, så det var chill. Sen två timmar Rickard, och där emellan ålandspankaka ♥ Var efter skolan till baltichallen för att ha innebandy, men kunde inte träna p.g.a. min fot. Och när jag kom hem hittade jag en stor jävla godispåse på mitt skrivbord. Hur jävla gött är inte det?! Fredag imorgon --> sköönt! Sen heeelg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback