purple balloon

2012-01-30 / 19:40:01 / foto - saker
Kom just hem från innebäändyn. Tränade alltså med damlaget :} Roligare än vanligt faktiskt! Har hunnit gå i duschen oxå och nu sitter jag och smaskar på en macka. Kartförhör imorgon, och det är chill, för jag kan den jättebra! Det är bara den andra kartan, som vi har till torsdag, som jag ännu inte kan. Och där emellan är det ju geografiprov som jag sagt redan. Men det tror jag faktiskt att jag kan ganska bra det!!
Skoldagen gick förresten smärtfritt! Volleyboll på idrotten, det var verkligen skoj! Sen matte, där pratade vi typ bara, och det slutade med att vi pratade om färgblindhet? vi är random, jagvet. Sen lästimme på hissan, HÄRLIGT! Och sen bara chillfinska, ålandspankaka (♥) och religion. Vi hade förhör i religionen, och det gick bra. Efter lite smygtitt ^^ buusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback