happy new year!

2012-01-01 / 15:26:50 / foto - människor
Fokuseringen faila, men big deal?
Heej! Gott nytt år på er! Herregud alltså, tvåtusenfreakingtolv? :O haha. Hade det väl ganska trevligt igår, fick veta ganska mycket vad som händer på Åland just nu ;D Haha, själv fick jag inte säga så mycket. Och eftersom jag är mittemellan vuxen och barn i det sälskapet, så ville jag ju inte leka med barnen, så fick sitta med de vuxna när de höll på och jomsa, hela tiden en blandning av finska, engelska och svenska XD Lol. Ska gå ut på en promenad nu :) see u!

Kommentarer
Postat av: siri

hej kira! joo jag fick in ett tips om det på bloggen, och även kommentarer på facebook :D men vad kul att du märkte det :)

2012-01-01 @ 18:08:45
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback