gaaaalet!

2012-01-22 / 12:38:10 / foto - människor
Den blåa grädden man blev blå i munnen av ^^

Snygga brudar!

dinnertime!!!

Omg, galen kväll igår! Allt från blåa tungor (av hannas och beccis blåa grädde ^^) till galna busrigningar och skatt! HAHA. Finns film på facebook när jag och Emma spelar Alias! Ojojoj, men vi ägde ut dom andra i alla fall! ;) Vi åt tacos och pannacotta. (PALLA STAVNINGEN) aaaasgott! Sen satt vi och pratade, skrattade, dansade (omg.) och lyssnade på musik :) Härlapärla!!! Vi saknade dock samtidigt Signe som inte kunde komma :( ♥ Jaja! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!

Shuuue! Just nu pågår det en tävling i min blogg där Du har chansen att vinna ett valfritt iPhoneskal från iphoneskal.se! Hur najst är inte det!?



Delta här: http://babustyle.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2012-01-22 @ 15:40:38
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback