fly away to the moon and back

2012-01-25 / 19:52:13 / foto - djur
[Just nu kom jag och tänka på alla fina sommarkvällar, när det var lite sådär halvkyligt och massor med mygg. Och sommardagarna som är varma och ljusa. Åhh, längtar till sommaren!!]
Shalom!! Sitter just nu och tuggar på min semla. Gott! Dagen såg ut som så, att jag var mina 5 timmar i skolan (5 lektioner iaf) och efter dom timmarna stack jag hem, väntade på att Joel skulle komma med bussen, och sen när han kom gick vi till ämbetshuset för att skaffa skattekort! Det gick snabbt och smidigt så sen gick vi till KappAhl för att ge våra skattekort (eftersom vi jobbade där igår) sen gick jag hem, gejmade lite Tetris, åt broccolisoppa till middag, sen stack jag till Signe och plugga matteprov och busade med grannpojkarna. Sen kom jag hem och gick i duschen, ojojoj, detaljerad dag här!! ^^

Kommentarer
Postat av: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg?

Vem vill inte ha mer läsare ^^



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-3.html#comment

2012-01-26 @ 16:04:20
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback