chocolatedream

2012-01-17 / 20:29:32 / foto - övrigt
so true my friend ^^
Halihalå! Haltade till skolan idag då. Eller vänta. Jag fick ju skjuts!!! :D Lol, jag har 5 min till skolan, ser lågstadiet från köksfönstret, och får skjuts. Ni skulle bara veta va random det känns.. Aja, men fick det eftersom jag hade ont i foten i morse. Men jag halsade i mig en burana så var allt bra efter nån timme ^^ HIHI. Jag har suttit med min KS (fråga min inte vad det är, men det är min kompis... XD) och gjort enmassa freaking instuderingsfrågor till HISSAPROVEEET!!!! SOM ÄR PÅ FREAKING FREEEEDAAAAG!!! OCH JAG HAR INTE LÄST ETT PIIISSSSSSS!!! OMG FML!!! haha, okej, överdrivet_97? OHYEEEES! Men nu ska jag ta itu med de andra lääxorna, och sedan dejta sängen! <3 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback