autumn is beautiful

2012-01-24 / 15:22:45 / foto - natur
Halloj! Igår spelade jag tetris mot hanna, och den dumma ungen rankade ner mig från 8 till 4.. Men det var roligt ändå att spela! Och jag vann faktiskt några ggr ;) Idag var det en vanlig tisdag då. Efter skolan gick jag hem, men skulle tillbaka till 3 för att gå på utvecklingssamtal.. blää.. Nå, fick ju ändå bara positiv feedback, så det var ju skoj! :) Nu fick man ju höra vad lärarna egentligen tycker om en. Fick sen reda på att det tydligen gick "dåligt" i hissaprovet, fast jag inte fått ut det ännu. Fick inte veta vitsord, men Jan hade tydligen sagt att det gick dåligt. Vad nu dåligt är för honom... Men nu skiter vi i det och blickar framåt! Matteprov på torsdag. Kommer antagligen gå bra, eftersom jag är bra på matte. Hoppas på ett "alla rätt" prov, men för hög ribba kan jag ju inte sätta. Nia är lugnt, såatt. Och ikväll blir det till att käna 30 euro! Hihi, härligt!
börjar få kläm på det här med "långa" inlägg!! :D
Följ mig gärna på bloglovin' förresten!

Kommentarer
Postat av: unicorn.

Vad heter du på we ♥ it :D?

2012-01-25 @ 17:40:41
URL: http://unicornfarm.blogg.se/
Postat av: melinda

sv; det skulle vara kul :D

2012-01-25 @ 17:55:48
URL: http://seriouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback