some love one, some love two. I love one, and that is you

2012-02-01 / 17:03:07 / foto - vatten
{gammal, visad bild}
Halloj! Kort dag, från 9-2. Lovelovelove! Vi kollade på Vänner på engelskan :) Sen hade vi matte, och det gick snabbt. Fick då oxå veta att jag hade alla rätt på matteprovet :D Härligt!! Så hade vi geografiprov. Det gick helt okej :] Sen chill syslöjd, christel bara babblade och så. Och sen musik. Jag var i signes grupp för att hjälpa till med sången, eftersom jannica gick hem. Och sången gick nog bra oxå!! Sen gick jag med signe till Svarta Katten. Där tog jag en After Eight-kaka som var supermumsiiig! Nu ska jag gå i duschen, och den ska jag plugga häcken av mig på kartförhöret vi har imogon!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Siri

Till Jordanien !:)

2012-02-02 @ 08:32:35
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback