kisseeeeeh!

2012-02-20 / 16:16:52 / foto - djur
Sorrysorrysorry för bad uppdatering. Var ut en sväng imorse, det var ju alltför vackert väder! Solbrillorna fick tillochmed komma med!! Träffade mamma när hon var påväg till stan från jobbet. Hon bah: Vad gör du här? Jag bah: är ute och går? o.O hon bah: Har du slutat redan? Och jag bah: HAHA, JAG HAR SPORTLOV!! HAHAH, det var verkligen fult.. Har annars bara chillat, det är ju ändå lov?? Nog för att det heter "Sportlov", men ska ju ändå "sporta" i Helsingfors. HAHA, i shoppingcentrum rättare sagt! En sport som jag är mycket bra på. Lyckas oxå hålla mig till vad plånboken har att erbjuda ^^ HAHA.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Jag hade en riktigt bra helg, och nu i veckan ska jag typ jobba, rida och träffa kompisar :) Nu är det ju dessutom sportlov för många, har du sportlov? Själv jobbar jag ju, så jag har inget sportlov. Kram!

2012-02-20 @ 20:50:42
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback