i'm back!

2012-02-26 / 12:45:41 / övrigt
Hejhej! Jag är tillbaka nu! Det var riktigt roligt i Finland. Har typ bara shoppat men ;) På onsdag kväll kom vi fram till mormor och morfar. På torsdan åkte vi till Sealife (eftersom vi hade min lillasyster med). Det är ett ställe där det finns massor med fiskar och sånt! Riktigt kul faktiskt! Fotade ganska mycket där, ni får se senare. Sen for vi till farfar för att äta lunch, därifrån åkte vi till Sello och shoppade lite ( där jag inte hittade nåt :( ) Sen hem chilla, äta panpizza, sova ^^ På fredagen åkte vi till Vanda. Där köpte jag träningskläder typ. Och sen på igår var vi till Jumbo och shoppade ännu mera. Där hittade jag jeans!!!! :D Sen for vi hem. Till Åland. Skönt faktiskt! Och tycker nästan det ska bli skönt med skola igen. Pallar inte sitta hemma och tråka flera dagar nu. Skrinning på idrotten imorgon tror jag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback