life should be like a fairytale

2012-08-10 / 13:25:00 / foto - övrigt
Hejsan! Imorgon blir jag konfirmerad :) Jag se fram emot det! Bara 12 dagar kvar tills skolan börjar oxå.. känns ju sådär...skönt att börja nian i alla fall. Behöver inte stressa lika mycket iår, eftersom jag redan har så bra betyg, att jag knappt KAN sänka så mycket att jag inte kommer in dit jag vill. Klart jag inte ska slöa, men nu är det ju oxå lättare att få bättre betyg, för lärarna vill inte alltid ge tior i 7-8. Vi får oxå hoppas på bra väder imorgon, så att man kan ha festen ute :) Jag ska gå näst, näst längst fram i ledet när vi går i kyrkan, så jag ska bära ett ljus o.O WISH ME LUCK! Hoppas jag inte bränner upp hela kyrkan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback