PAIN!

2012-04-12 / 19:22:10 / övrigt
Alltså seriöst. Dagen har varit PISS. Till innebandyn efter skolan, fast jag hade ont i foten. Höll träningen med Signe för de små. Sen var det ju teater oxå. Haltade runt på scenen, haha great! Och vad gör jag inte då när jag kommer hem. Jo, jag kryper upp till mitt rum (bokstavligen) och lägger mig på sängen och GRÅTER. Ni skulle bara veta hur den jäveln värker!!! Pappa blev helt förskräckt när han kom in och såg mig ligga där och gråta. Han gav mig en burana och lite kvällsmål. Nu tänker jag bara lägga mig i sängen, läsa läxorna, och sen sova. Usch va skönt det kommer bli. Mamma skulle boka tid till röntgen. Har röntgat den förut, utan resultat. Läkarna vi varit till tror inte att det är något, en idrottsskada möjligen. Men efter 2 fkn' år? Jag vet att det fan är nånting därinne som inte riktigt står rätt till. Ni ska fan vara glada att ni har två hela fötter!! (okej, inte Hanna, vi kan lida tillsammans) Usch säger jag bara. Mm, fint klagoinlägg, men ville bara få ut mig all smärta som finns inne i min fot ;p Aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback