my heart is refusing me

2012-04-03 / 20:22:31 / foto - ätbart
HAHA. Hela skoldagen var alla helt galna. Nån (antagligen lärarna) hade gömt påskägg i hela skolan. Stora var de oxå, fulla med godis. HAHA. Galet. Själv hittade jag ingen, men jag letade inte heller så :P Kul skola vi har!! ;D Hela skoldagen gick oxå åt att halta runt som en flodhäst. Kunde verkligen inte gå normalt. Kan ju fortfarande inte gå normalt, såatt. Har stafetträning imorgon oxå, får se hur det går då.. HK IMORGON!! FTW! Vi slipper påskbuffé, det är ju ändå inte sådär jättegott. Och memma gillar jag inte heller. Fast jag tar det varje år? Cp av mig eller va? Jäjä, ska njuta av en kväll utan läxor nuva. See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback