fly, fly, up to the sky

2012-04-07 / 22:51:46 / foto - djur
Hejo, har inte haft tid att blogga. Eller kanske jag haft, men har varit på stugan, med lite halvtillgång till internet :} Imorgon sticker jag till stallet. Tidigt antar jag, eftersom min farfor ville åka tidigt ut till stugan, och jag kommer inte dit på något annat sätt än att åka med henne.. Aja, blir väl bra detrå. På måndag är det ju tääävling!! Omg, första gången!! ;] Modig_chey_97! Haha! Får se hur det går. Fick veta av Ida (eftersom att startlistan inte kommit upp på hemsidan) att jag ska ha Alice, vilket jag tycker att är bra, eftersom jag önskade henne som första ^.^ Hihi. GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-04-08 @ 18:20:11
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: vilmasphotos.blogg.se

gud vad söt blogg ! och bilderna är jättefina ! :)

2012-04-10 @ 20:31:48
URL: http://vilmasphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback