floorball is tha shit'

2011-10-30 / 11:38:16 / foto - människor

Heeeeej! Igår målade jag en till vägg i mitt rum. Måste måla igen idag. 2 ggr... Aja, jag har tänkt att gå till kyrkan idag, men såklart så hör jag kyrkklockorna klockan 10?! Det var ju inatt man skulle ställa tillbaka klockan en timme. Men kyrkan hade väl såklart int en aning om det... så det blev ingen kyrka idag :( Jag var och red igår som vanligt. Hade Danne, och markarbete. Det gick bättre än jag trodde! :D Hihi. Men eftesom att stiglädrena var ganska korta, så har jag jävligt ont i låren och vaderna idaaag <3 Härligt! ;D
Bilden är från i torsdags, när jag egentligen hade innebandyträning, men jag hade varit sjuk, så jag tränade inte. Men fotade ist! :) Gillar bilden skarpt!! Aja, see u!

Kommentarer
Postat av: Cindy ▲

Fin blogg! :)

Vad hittar du på under lovet då? :)



// http://cindyvuong.blogg.se

Postat av: Cindy ▲

Sv: Okej! :)

Allt bra annars? :)



// http://cindyvuong.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback