bloggpaus

2014-02-19 / 13:19:00 / övrigt
Jag ska inte inbilla mig själv att jag kommer lyckas blogga nu på ett tag, så därför har jag bestämt att jag tar en bloggpaus (kanske slutar blogga helt, vet inte än). Det är bäst för både mig och er att jag verkligen säger att jag gör det och inte bara låter det hänga i luften. Jag har ingen inspiration till nya bilder och knappt rört kameran på nån månad, så jag känner att det inte är någon idé att blogga just nu. Det är mycket med skolan också, och bloggen är nog det sista jag vill lägga ner tid på när jag borde plugga.
Så ja, kommer kanske tillbaka om några månader, kanske inte! Kommer i alla fall inte ta bort bloggen, men för tillfället blir det inga inlägg.
Hoppas ni får ett bra 2014 också!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback